2010. augusztus 26., csütörtök

Last Night

Kegyetlen álmos vagyok. Nem is érzem jól magam, hirtelen, mint aki degeszre ette magát este hat után, majd rázúdított némi alkoholt, csak úgy, mert neki az jár...
Igen, pont ez történt. Degeszre ettem magam, mert mind a barbecue szósz, áldassék a neve, mind a padlizsánkrém isteni finom. Aztán jött a martini, mert még volt egy kevés a hűtőben. Aztán meghúztam a Triple Secet is, szintén a végét, mert azt sajnáltam itt hagyni nekik.
Még mindig tele vagyok kétségekkel, de a szemem lassan begyógyul, milyen puhány is vagyok, hajnali fél háromkor már haldoklom, talán még nem is hiába írnám le, hogy min filózok még, mit vigyek, egyáltalán, amit nem tudok itthon hagyni, hová tegyem?
A cica, életem értelme, kis drágaság itt alszik mögöttem, néha átvánszorog az ágyról a fotelba, majd vissza, úgy folytatja a pihenését. Imádom. Luci cicát is akarom!
Elköszöntem Mukitól meg Madárkától is, ők kevésbé fognak hiányolni, azt hiszem. És mástól nem, szinte senkitől, rendesen. Az utolsó heteimet sűrű randizással töltöttem, és így is vannak elvarratlan szálak. Még olyan sokaknak tartozom köszönettel, különböző dolgokért és említéssel, mert megérdemlik, de egyelőre csak a saját nyomorom van. Csak alhassak már végre és legyünk túl a nehezén...
(Pff, a nehezén. Jó poén volt.)
Szeretlek benneteket.

1 megjegyzés:

  1. De örülök neked Juc,végre kielégitetted blogra és Jucra szomjazó lelkemet :P És szerintem többen fognak hiányolni mint te azt hinnéd,egyesek még talán túlzott mértékben is (szerintem ezt nem csak magam nevében mondhatom).Főleg Luci cica =P
    Szeretnék valami értékelhető kommentárt irni,de sajnos ebéd előtt vagyok,ilyenkor nem fog az agyam ^^ Itt jegyezném meg: 18:52kor irok kommentárt :P
    Mellékesen : ha meg valami fontosat itthon hagysz,betörök hozzátok,ellopom és önmagammal becsomagolva egy bőröndben odaküldöm neked.A kreativitás nem ismer határokat ^^ Csók Dárling :3

    VálaszTörlés