2010. augusztus 20., péntek

Már sokadszorra kezdek új életet

Nem vészes, igazán megszoktam, lassan a környezetem is. Már írtam blogot, úgy, ahogy, de rájöttem, hogy nem tudok megtölteni egy teljes oldalt tartalommal, úgyhogy majd itt ügyes, okos leszek és letisztulva, szépen írok. Nem káromkodom például, mert bazmeg az k*rvára nem nőies, meg nem is néz ki jól.
Ma különben is vettem egy egeret, mióta laptopom van, nem is cincogott itt mellettem semmi - persze nagyrészt kibírtam, mert a macs idejött dorombolni, őt meg még jobban imádom, - úgyhogy még az időzítés is tökéletes egy új élethez. Rózsaszín egérke egyébként, olyan simogatni való, de tényleg. =3
Ezen kívül moziban is voltam, álmokat láttam, ha már olyan korán kellett felkelnem, olyan embertelenül korán.
Még nem tudom, hogy mi lesz ebből a szentélyből, mert már van egy. A név nem lehetett ugyanaz.
Szeretném bejelenteni, hogy nem fázom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése