2010. szeptember 10., péntek

Fully Alive

Eddig nem írtam, mert valljuk be, lusta voltam. Mentegetőzöm olyasmivel, hogy fáj a fejem a tömérdek nyelvtől, meg nyűgös vagyok, mert hiányzik G, miközben nőkkel vagyok összezárva, ami ugye köztudottan veszélyes dolog, mert amellett, hogy reggel nem férünk a tükörhöz, még meg is tépjük egymást. De rendesek. =) Szegény V-vel néha nagyon unjuk egymást, de meglepően egyszerű vele megosztani a szobám. Éjjel nem szuszog és nem horkol, kibírja a zeném, még azt is, ha éneklek. Angyal, de ezt ő meg ne tudja. ^^
A cseh leányzók, K és D is rendesek, remekül lehet velük becsiccsentve is törni a franciát, és már tudok fontos szókapcsolatot is csehül (ez szókapcsolat, ne tessék belekötni!): "Kurva Paprika". Én találtam ki, de kajak így mondják ők is. :D
Ami a sulcot illeti, sokkal jobb a rendszer, mint otthon, sokkal egyszerűbben is tanulnak, valószínűleg eredményesebben is, bár magániskolában vagyok, a többit nem tudom, hogy milyen. :) Csak a nyelv, mint olyan, nekem valamelyest megnehezíti a dolgom.
Szeretném továbbá tudatni mindenkivel, hogy a Madeleine legalább annyira szent, mint a Koalamalac, csak ő még enni sem kér, és neki nem kell szüzet áldozni, bár egyelőre a Koalamalac is megvan nélküle. A Madeleine-t ellenben mi megehetjük, bárhol, bármikor, bárkivel, bármilyen körülmények között, bárhogy. <3 Imááádom! Egy kilós kiszerelés, powa. =3 Karácsonykor szerintem egy bőröndöt csak Madeleine-nel tömök meg. vagy kettőt. =P Madeleine-t a népnek!
Holnap V-vel végre befestetem a lenövésem is, vagy ól fog sikerülni, vagy zöld lesz a fejem, még nem döntötte el a szentem, hogy meg tudja-e csinálni, ugye sok neki az a kemény két tincs... egyébként itt minden nagyon drága. Csak a sajt nem, meg a Madeleine, mert azért nem sajnáljuk a pénzt.
És most megyek sorozatot nézni. ^^
Jelentkezem még, mindenkit imádok! =)
Madeleine! ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése