2010. október 16., szombat

Tides of Time

Gyönyörű szép! Egész nap ez járt a fejemben, és egyáltalán nem bántam. Sőt, amikor egyszer véletlenül kiment a fejemből, bosszankodtam és ledőltem aludni. Törin, a másodikon. és arra keltem, hogy próbálják nekem elmagyarázni a pókot. Mármint a pókról beszéltek, mi meg nem tudtuk, mit jelent, és lerajzolták, meg körülírták, roppant vicces volt. Aztán sztrájkoltak is, meg fényképezkedtünk a folyosón a magyar címerrel, mert most még ilyen is volt. 0.0 Kedden pedig jönnek a magyarok és beszéltetni fogom őket, tök mindegy, miről. =) (Nem sok emberke van, akitől megtűrök bármilyen minőségű beszédet, lehet tippelni, ki az. De kár, hogy nem olvas! xD)Szóval ezt a dalt azért hallgatom most, annak ellenére, hogy jó kedvem van, mert nemsokára lefekszem olvasni, a regényem végét, és erre szándékszom sírni. Bőgőszenévé kell avatni. ^^ Addig pedig ki kell élvezni, így, ahogy van, tündérmesésen. Imádom!
Egyre jobban sajnálom, hogy a koncertre nem mehettem el, és ugyan húz a szívem Garou felé, ha már itt vagyok, annyira csalódott vagyok, hogy nem hiszem, hogy megajándékozom magam az élménnyel. Egyébként mostanában lesznek Párizsban, éppenséggel felugorhatnék /-tam volna (nekem nem fáj a boldog tudatlanság =3), ha nem lett volna sok-sok ellentényező. Mint a nincs kíséret, ha van, az sem Ő, nem készültem rá, nincs rá jegy, esélytelen, hogy legyen, meg különben is, repjegyre spórolunk. xD
Már csak egy hét. Már csak két hét.

Az előző kompromittáló bejegyzésekért elnézést kérek, nem vagyok a toppon mostanában. (Nahát, ki hitte volna!) De majd visszajövök. Holnap kialszom magam, aztán két hét múlva... iszom vodkanarit, remélhetőleg. ;)
Ma tartottam petit mosást. Majd gyártok képet, ezt meg kell örökíteni. A fürdő tele van szárítókötéllel, Pókember style (róla mellesleg megtudtuk, hogy Szúnyogembert eszik), az meg tele van zoknikkal meg bugyikkal, meg némi törcsivel, de az még talán normális is. Így viszont színt vittünk a csempe életébe, jeee! És lejött az összes bőr a kezemről és fáj.
A tréfát értem, de nem szeretem. A hisztit még kevésbé.
Peace.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése