2010. november 7., vasárnap

Consign to Oblivion

Na drágáim, az van, hogy én gyenge vagyok. Nem bírok négy óránál tovább úgy zenét hallgatni, hogy nincs köztük legalább egy kulturált szám. Még mindig a Waka Waka a sláger meg a Rihannás-Eminemes borzalom, de azért most már fejlődünk, még egy kis Mansont is hallhattunk valahol a három és feledik órában. Mondom, a negyediknél adtam fel és tértem át fülesre. Tarja, istennő. Epica, az Olümposz maga, csak jobb. Imádatom határtalan és feltétel nélküli. Ámen. ^.^
Nemsokára megyek pancsizni, de ezt még lefirkantom. Megint feminista vagyok, immáron harmadik napja, gyakorlatilag amióta visszaestem Franciaországba. (Itt vagyok, csudijó.) Tényleg király, ugyan pénteken még hullafáradtan estünk be sulcba, de szerencsére délben már végeztünk is, utána hétvége jött, és aludtunk. Sokat. És egy csomót filmeztünk meg sorozatoztunk. Jelentem, kivégeztük mind a Szex és New York, mint a Skins első évadát, az Így jártam anyátokkal project is halad nem olyan lassan, nem olyan biztosan, és nem utolsó sorban lenyomtunk egymás után két Kockát. Az első továbbra is tetszik, jó film, mondjanak az okosok bármit. És voilá, a Hiperkockáról szóló igazság: "Ez az a film, amin az okosok sírnak, a hülyék meg nevetnek." Nahát, mi nevettünk. =D Nagyon kínlódtunk, a vége után még jártam is egyet a lakásban. (Kimentem teáért, haha. :D)
Az időérzékem egyre rosszabb, de azért még nem durva, van órám, viszonylag sok.
Ma reggel kémiáztam, mert ahhoz volt kedvem. Mármint délben, ébredés után, az ágyban. (Hát, a kémia tankönyv véletlenül közel lehetett hozzám, más magyarázatot nem tudok. =P De ez titok. ^^)
Vissza a pasiutálatra, mert már megint elkalandoztam. Innen üzenem minden kedves férfinek, hogy a hiedelemmel ellentétben a nők nem hülyék. Van néhány díszpéldány, de tényleg nem fair puszta objektumként kezelni minket, akiket kedvetekre dughattok, aztán mikor éppen nem tetszene valami és hangot adnánk, lerendezzetek egy szeretlekkel. Mi is szeretünk, de nem azért, mert olyan imádni valóak lennétek. =)
Hanem mert széles a vállatok, hosszú a karotok és mi megbolondultunk. ^^
A szobatársam gyűjti az aranyköpéseim, amikor felbosszantanak, jókat tudok mondani, amikre utólag nem emlékszem, ezért visszaolvassák nekem. Nemsokára összejön egy Fészbuk alkalmazás. Mindenképp lájkolom. xD
Elénekeltem az Unleashed-et egy csomó kínlódás után, végre minősíthetően. Aztán a Tides of Time-ot. Gyönyörű, gyönyörű szép, még mindig. Imádom. 0.0 És még az én gyatra próbálkozásom is jónak hat, mert ezt még én sem tudom elrontani. (Naa, most tényleg jó voltam. ^^)
Sminket akarok még venni. Sokat. De most ennyi elég. =3 Pancsii. :D
Puszi. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése