2010. november 3., szerda

Csak egy gyors életjel

Mindig beüt valami töltelék, ami miatt nem lesz meg minden dalcímem, de ha nem spórolnék, akkor tényleg nagyon hamar elfogynának szegénykéim. Szerintem az Epica szándékosan kínozza a világot, mert nincs elég számuk, ami kielégítene bennünket, meg engem, hát könyörgöm. :D Csak megy és megy és egyszer csak elfogy. És akkor elölről. Aztán hallgatunk Tarját meg Nightwisht, de aztán megint kell az Epica, és már Webber sem zökkenthet ki, meg a többi fantasztikus gyöngyszem, pedig vannak még.
Függő vagyok, semmi kétség. És a tea. Ó, igen, a teától eddig is függtem, de csak tudat alatt, tudatban. Kellett a tea, mert frissített, nyugtatott és jól esett. Most viszont fizikailag is kell. Ülök a pláza közepén (nem igaz, mert mindig szélre ülök), fagyizom és egyszer csak megkívánom a teát. És akkor fel kell állnom, mindent otthagynom és hazarohanni teáért. Az kivételesen mindegy, hogy nem az az isteni orosz, ami az egészről tehet, nagy dózisban bármi megteszi, hát egy kancsónyi rumossal is remekül elvoltam. De kellett. Egymásra találtunk, és immár elválaszthatatlanok vagyunk. Télire biztos, utána pedig meglátjuk. A kapcsolatok elején még nem szokás rágódni azon, hogy vajon mikor lesz vége. :)
Neki is a függője vagyok, de ezt is régen tudtuk már. Amikor látom, akkor nincsen más - vagy ha van, nem kéne, hogy legyen. Ez nagyon helytelen, de nem teszek ellene semmit, mert amikor látom, az azért van, mert megérdemlem, hogy lássam. Heh, valaki számolja ki, hogy az eddigi időnk alatt kábé mennyi időt is töltöttünk együtt. Három hetet, talán? =) (Nézd már, nem is olyan kevés! Lassan meglesz az egy hónap is. ;) )
De nem panaszkodom, mert ez így nekem jó. Most, hogy itthon voltam és feltöltődtem, a családdal, meg velük, a fontosakkal, már várom, hogy vissza mehessek és tanuljak valamit. Mert tanulni fogok és elfoglalom magam, nem lesz nekem semmi bajom, ha végre megerőltetem magam egy kicsit. :)
Majd még mesélek, most viszont muszáj bedőlnöm az ágyba, mert álmos vagyok. Bár most kétségeim támadtak, mert ha apám tévét néz odalent, elég impossible alvást produkálni, még zárt ajtónál is. ^^'
Metal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése