2010. november 13., szombat

Fools of Damnation

Hehe, szánalmas, ahogy én szórakozni tudok. :) Merthogy nem tudok, a fenébe is. Biztos velem van a baj, tényleg be vagyok savanyodva, de héj, annyira mégsem, épp most használtam szenvedő szerkezetet, pedig ilyen nincs is a magyarban, hehe, tessék figyelni, én nagyon is laza vagyok! :D (Ez de gáz...)
Namármost, két hete rinyálok, hogy inni kellene, berúgni, csak egy kicsit, nemnagyon. Így magamtól, magamnak, tetszik tudni, ülni itthon a szobatársammal kettecskén és benyakalni egy üveg Sangriát, mert arra van pénzünk. =P (Amúgy már megint a karom adnám egy vodkanarancsért... nem, még nem kívánom annyira, de ha már inni kell, nem utálnám, ha azt kellene inni. :D) Szóval most jól beszereztük a Sangriát, igényesen műanyag palackosat, mondván jól felturbózzuk gyümölccsel, és akkor jóság lesz, persze gyümölcsöt nem vettünk hozzá. Nekem ízlett, komolyan, szerintem még jobb, mint az üveges. =P És akkor beállítottak a cseh lakótársak az eredeti cseh sörökkel, és tapsoltunk örömünkben és megittuk, és isteni volt. :D És éjfélkor kimentek, mi meg nem akartunk tovább bulizni a maradékkal (ergo majdnem az egész üveggel, mert három minipohárnyi fogyott el, még a sör előtt). Mert nekem annyi elég is volt.
És most megint utálom, hogy itt ülök és nem csinálok semmit. Hiányoznak a barátnőim, nem mintha velük annyira  lehetne inni, de ha látnám őket, tulajdonképpen megint mindegy lenne jó ideig. Mit is beszélek, van ennek értelme? :D Természetesen nincs.
Én besavanyodva ülök itthon, még csak tanulnom, dolgoznom sem kell, szombaton a legkeményebb feladatom, hogy berakjam magamnak a krumplit a sütőbe, majd elfogyasszam, sorozatot és filmeket falok, úgy, mint még soha, azt bezzeg nem tudom, hogy otthon mi mehet a híradóban, mert arra megerőltető rákeresni. :D És be akarok rúgni, de mindenki márt elítélek, ha szórakozni mernek. xD
Ez van, gyerekek. Üljetek otthon, egyetek krumplit és rá se nézzetek a limonádénál erősebbre és az almánál kalóriadúsabbra, mert az sem jó az egészségnek. =P
Metált hallgathattok, azt megengedem. ;)
Ámen. =3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése