2010. november 28., vasárnap

Mert megtehetem... ^^'

Szenvedtem, mikor nem blogolhattam, mert nem volt netem. Öt teljes napig. Az első kettőt még nagyon jól bírtam, a harmadik még elment. A negyedik és az ötödik borzalmas volt, de aztán feléledtem poraimból (avagy azóta is azt csinálom), és most írok, mert már muszáj.
Tegnap kiruccantunk Párizsba, rohadt drága vonatjeggyel, fölösleges metrójegyekkel, mert bliccelni tökjó, csak néhány órára. Maradtunk volna még, de azért elfáradtunk. :) És tudni kell, hogy a fáradtság, amit a friss levegőn eltöltött csekély, de hatásos órák eredményeztek, majdnem ugyanolyan, mint a részegség: beszélsz, de nem tudod miről, közben röhögsz értelmetlenül, de ugyanakkor jóízűen (nem nevetsz, röhögsz), aztán kidőlsz és reggel próbálod feleleveníteni, hogy mikor is kezdődött és meddig tartott... egyébként kellemes. :D Részeg még nem voltam, de a becsípést nagyon jól imitáltam. Párizs csodálatos hely. És én mindjárt elmegyek zuhanyozni.
Rövidesen jelentkezem. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése