2010. december 6., hétfő

Sweet Curse

...Our hell. Az új kedvencem, ReVamp. Floor hangjába is sikerült beleszeretnem. Sőt, megkockáztatom, még jobban, mint Simone-éba. Ő az istennőm, de a zenészei nélkül rögtön nem olyan nagyon varázslatos, már csak kicsit nagyon. És különben is, sokaknak nem tetszik, mert olyan... furcsán különlegesen gyönyörű. Először nekem is furi volt, a Never Enough-ot hallgattam és el is léptem róla, mert nem tetszett. Aztán néhány nap múlva újra megkívántam és rámentem és huh. *.* Azóta töretlen az imádatom. És most itt van Floor, akinek ugyan a zenéje nem olyan vérprofin gyönyörűséges, de a hangja baromi jóóó. 0.0 Szóval Sweet Curse, Our Hell. ^.^
Ma végre beszéltem a bátyámmal, aki anonim, és fel sem tűnt, hogy ennyire hiányzik, de naaagyon imádom és úgy megnyugtatott, hogy hallottam felőle. ^^
Továbbá nagyon nem nyugtat meg, hogy a hercegemről nem hallok, de két hét, már csak két hetet kell kibírni és otthon leszek és látni fogom a családom, a barátaim és a Cicám, és utána még egy hetet kibírok, hogy őt is lássam. Így szól a program. ^^
és most alszom. Talán. =)
KissLove. =3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése