2011. február 14., hétfő

Valentine's Day

...sucks. Utálom, komolyan. :)
Szeretném előre bocsájtani, hogy nekem most tanulnom kéne és a szobatársam miatt nem tanulok, mert megihletett, meg amúgy is, kit érdekel Jagelló Ulászló? :D
V azt mondta, már megérte ma felkelnie, mert sikerült neki egy tánclépés szépen, egyébként nagyon vicces, ahogy éjszaka elkezd gyakorolni, de tulajdonképpen aranyos is, tényleg. :) Gyors pörgetés, nekem is érdemes volt ma felkelnem? Sima hétfő, és holnap kedd lesz, amit nem szeretek. Valentin-nap, amit utálok, mert csöpög, és reggel még el is neveztem International Be Pessimist Day-nek. Pesszimista is voltam, utáltam az egész felhajtást, mert ez már a második, amit úgy töltök egyedül, hogy elvileg nem is vagyok egyedül. Aztán felhívott.
Hét és fél perc, emeltdíjas, külföldi hívás, de jól esett. Érdemes volt felkelni, a rohadt életbe. :) Lassan két évet húzunk le együtt (és mégis rohadtul külön), utálom az egész helyzetet, hogy a függője vagyok, bábozhatna velem (talán bábozik is? <- *kicsilány, ezt elszúrtad*), de Őt mégis imádom. Nyugodtan leírhatom, úgysem olvas engem, engem senki nem olvas. =P (De van Facebook-om és ott végre mindenkinek az orra alá dörgölhetem. :D Amúgy nem zavar. ^^)
És így ennyi. Remélem, megérjük a két évet. Főleg, hogy kettő (állítólag három, de nem hiszek az okosoknak) hét múlva látom, és megölelem, és hozzá bújok és csókolom, és áh. ^^
De most azért még randim van Ulászlóval. Hamarosan jelentkezem. ;)
Peace - de azért Be Pessimist. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése