2011. március 22., kedd

Bolondok

Bolondok egymás közt. Ez az új cím, csak hosszú lenne az egészet kiírni. (Ez így jobb, szóismétléssel, mindennel.) Néhány napja volt írni valóm, de olyan jól aludtam helyette, sokat, csak nekem eleget ahhoz, hogy most nem legyek álmos, nagyon, mert hát az vagyok. (Öt és fél óra, talán. Legfeljebb hat, de lefelé kerekítettem.)
Faktokon kotlottam, azelőtt meg még annyit sem aludtam. Négy nap alatt hét dolgozat, ebből három vizsga. Ez tényleg a való élet, kérem, nem holmi hawaii külföldön. Azt viszont szívből utálom, hogy már most választanom kellett. Ez tűnik a legjobbnak, háromnapos fejtörés, kobak-fal randi után úgy döntöttem, így lesz a legértelmesebb. De honnan tudnám, hogy az mire elég? Tizenhat vagyok, könyörgöm.
Jóreggelt, amúgy. :)
Rászoktam a fagyira. Napi egy. Hízókúra kezdőknek. :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése