2011. március 24., csütörtök

"És még csak csütörtök van..."

Rékától loptam a címet, vindkatasrofe ott oldalt, tessék olvasgatni! ^^
Csak azért, mert igaza van. Tulajdonképpen én is mondhattam volna, csak talán nem ilyen szépen. Egy gyors, zanzás helyzetjelentés.
Fáradt. Álmos. (Kipihent.) Fagyizós. Sörrevágyós. Meg limonádéra. Tavaszélvezős, elégedett. Lelkiekben gyúrok a jövő hétre, mert nagyon kemény lesz. Tegnap volt fellépés is, jó volt a közönség, élveztük a játékot, megengedtük magunknak az improvizációt, és ez volt a siker benne. Nagyon jól esett.
A pici lelkem most valóban elégedett.
És még a hangját is hallottam, bár erre annyira nem vágok fel, mert hát továbbra is egy egoista majom, de így szeretem. ^^'
Jövő héten cseszegessetek, hogy tanuljak föcit, ha tetszik, ha nem! És mellesleg jövő héten koncert is lesz, ésmárelnemtudommondanimennyirevárom. *-* Az istenek maguk... <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése