2011. április 10., vasárnap

Across the sky

Feltöltődtem energiával. Most megint bírni fogom egy ideig. Csak szünetig, mert akkor újra töltődöm, egyre gyakrabban, mint valami rossz drogos. :) Utána pedig hajtás, keményen. Év végéig rengetegszer meg fogunk mi még halni. Negyven napom van ki tudja még, mennyi tantárgyra. Sokra. Felváltva tanulom a gazdasági rendszert (figyelmet igénylő.), a térgeometriát (józan ész kéne.) és a rendszertant (méltatlan.), és nem vagyok sehol, mert még mindig kötelezőket kéne olvasnom (csak mert már egyszer meg is írtam ötösre, csak lebuktatott...), angol szavakat kéne magolnom (nem nehéz, inkább csak sok!), és évszámokat, és történelmi személyeket, és össze kéne kombinálni, és hoppá, algebrából is épp a kombinatorikánál járunk, már sokadszorra. És én sokadszorra nem szeretem, de már nem is fogom. Most egymás elviselésére játszunk.
Szóval nem kell félni. Mindjárt itt az év végi hajrá (persze, először még kellenének jegyek, hogy utána tudjak mit javítani... ^^'), addig pedig hízunk a fagyitól, fogyunk, mert mást enni nincs erőnk, csak a tea, kávé, narancslé, infúziósan. És eresztek, és töltődöm.
De jó volt ez a hétvége. Nagyon. Köszönöm. ^^

Ui.: Más nyomora továbbra sem érdekel. Az én életem, az én jogom és az én pompás hétvégém. És én nem hagyom elrontani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése