2011. április 6., szerda

Narancsszörpöt szlopál...

"Felhők közt jár és lukba botlik."
Mindjárt látom. Még kettőt kell aludni. (Anyucinak hiánya van.) Ekhó. Óda egy görög vázához, ispiráció, hogy megalkossam, amit már százan előttem.
Francia óra, bronz helyezés színjátszó regionálison, hullafáradtan, beugróként, koncert után. A koncert mesés volt, említettem már? ^.^ Normális beszámoló Liar Julieten, hamarosan. :D Jobban örültem volna, ha nem kapunk a darabra semmit, még bronzot sem, egyébként. Ezt csak halkan mondom, mert a többieknek sokat jelent ez a darab, de én akkor sem tudom elfogadni, hogy a Majom a ketrecben tavaly nem kapott semmit, pedig elképesztő volt, a közönség fele sírt, a másik fele nem tudott mozdulni a sokktól. :) Ez ahhoz képest semmilyen sem volt. Szerintem. De mindegy, túltettem magam rajta. (Csak lássam már. :D)
Lolcit is megölelhettem, még ha csak ennyit is, mert több ideje nincs rám most, hogy cserediákokkal van itthon egy hétre. Megértem. Előbb én hagytam őt itt, majd ő visszavágott. Hát de ha jogos... :D
Földes-est is megvolt. Tetszett a közönségnek, nekünk kevésbé, a rendezés miatt. Jubileumi volt. 450 éves alapítás, 100 éves épület. Szép kor, de hát ha meg is látszik... =P Vöröstéglás. Földes. <3


Jó volt nagy kórusban énekelni, még ha nem is igazán volt a miénk. :) És játszani, improvizálni, kilábalni a nehézségekből...
Sütött ránk a reflektor. Mindenki nevetett, már a darab közben is tapsoltak. Hangos volt és hatásos. És áradozhatnék még napestig. De hát ha imádtam... :D
És már csak két nap. ^^
Béke. ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése