2011. május 9., hétfő

Én már mindennel számolok

Hölgyeim és uraim, meggyógyultam. A mélypont mintegy öt nap alatt múlt el, bár nem mondom, hogy most nem táncolok pengeélen. De már jobb. Kellett hozzá egy jó könyv, egy éjszaka, amit rászántam, és most güzülök folyamatosan, mondhatni behozom, amit az éjszaka elvett. Nem, nem azért, csak én hülye a fejembe vettem, hogy most már, ki tudja, hány hét van még hátra a sulcból, két hét alatt végzek mindennel. Utána már csak a matek marad. (Ezúton szeretném bejelenteni remélve, hogy mindenki jót fog nevetni: matekszakos vagyok. Így, egybe. Semmi közöm a matekhoz. :D)
Most hétvégén végre látom. Lesz másfél napnyi szabadság, azalatt nem leszek hajlandó tanulni (de, biztos megkérem, hogy magyarázzon matekot, az olyan vicces! Húsz perc alatt kikészítem. Komolyan. ^.^ *büszke magára* - hülye matematikusok. xD). Szóval másfél nap, feltöltődöm, de még hogy (anyucinak hiánya van!), vigyorogva bemegyek jövő hétfőn is a sulcba és tarolok. Mint ma. Volt ma kiborulás, nevetés kínomban, négy kávé, három liter tea, bár ez utóbbi még tart, de ami a legfontosabb, hétszer negyvenöt perc (tejbe mártott tanóra, a drága), ezalatt hat, azaz hat dolgozat. Egész órás csak három. Puskázós csak egy. Két szódoga. És a heves vita, amely következtében a többi nem érdekel.
Persze, hogy mindig azok borítanak ki a legjobban, akiket szeretünk. :)
Szóval most güzülök, egyelőre igyekszem napról napra élni. De nehéz, már nehéz. Félek, félek, még ha meg is elégszem a hármassal, már nem kell jobb, csak legyen vége. T.T Félek, nem látom az alagút végét.
Na de majd pénteken...
Neröhögj!
Jól leszek. Ez nem panasz volt. Csak szünet. (Addig sem törizem, hehe. ^^')
Jövök hamar, ha nem halok meg idő előtt koffeintúladagolásban.
Szép hetet! ^^

Próbálok nem dohányozni. Kívánom, de erős vagyok. >< Inkább futni járok... (Na, most nevethetsz.)

1 megjegyzés: