2011. május 24., kedd

Karavellán utazom az Újvilágba

New World Symphony. Ezt most hallgatom, mert ehhez van kedvem, de tegnap különben is a nagy földrajzi felfedezésekkel és azok hatásaival küzdöttem (Ó, te táguló Világ!), így most remekül passzol minden. :D
Hajtépés van. Holnap lenne impotencia mérés, namármost én ezt remekül megúszom, ellentétben néhány vizsgával (te jó ég, még mindig nem tudok semmit!). Nagyon fáradt vagyok, de ezzel már nem mondok semmi újat. Egyszerűen csak unom a hajtást, a memorizálást, hogy szünetben is mindig készülök valamilyen vizsgára, mert csak úgy van időm. És reggelente félek. Félek megszámolni, hogy aznap hány dolgozatot írok - holnap csak két tantárgy vár rám vérengzésre készen, jelentem. :) Kevesebb, de még mindig nincs nyugi. Na nem baj. :)

Jó lesz a hétvégém. Jár nekem, hogy jó legyen. :) Látni fogom, igen, az Emberem, meghallgatom, ahogy megnézi a meccset, hát felőlem aztán, amíg ad a söréből... (Úgysemfog. :D) Szeretnék várost nézni is. Suttogva elmondom, csak nektek, hogy szeretem Pestet. Psszt. :) Persze azért bolond vagyok, vállalkoztam rá, hogy egyedül átvágok rajta. Haha, nagy show lesz, majd elmesélem, hányszor tévedtem el, kapott el a pánik, hány fagyit nyomtam be tehetetlenségemben, hány ellenőr kapott el, amilyen az én szerencsém. :D Én itthon, Miskolcián is inkább gyaloglok, akár Diósgyőrig (pardon, Dellyózsgyőrig), csak hogy ne kelljen buszra szállni. Brr. ><
És akkor így most ennyi. Törit tanulok (küszködöm, kínlódom ><), de majd jelentkezem. :)
Kitartás! :D

Egyébként fesztivált csináltam a hétből, a cél, hogy csütörtökig (révén nekem az az utolsó napom a héten, hála a papnak) megkapom, sőt, stabilizálom az agyfaszt. Már bocsánat. :) Vasárnap volt a nulladik nap, akkor kezdődött minden.
Szóval csak ügyesen! ^.^

Csekély kis inspiráció. Széplányvagy, csak hogy tudd. ^.^ (Igen, te ott, ezt most nem magamnak írtam. :3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése