2011. június 1., szerda

Gitárszóló

Kemény tizenkét bejegyzéssel megdöntöttem az eddigi rekordom. Májusban sokat firkáltam, na. Persze mindig van, amit nem tudok elmondani, mert elfelejtem, vagy rájövök, hogy igazából így is mindig ugyanarról írok, hát még, ha lemennék mélységekig. (Tudnék még áradozni a szemeiről. Tényleg tudnék. És a keze, istenem, és olyan meseszép volt, ahogy zongorázott! Tényleg létezik olyan ámulat, amikor a szavam is eláll... pedig én tudtam, hogy tehetséges. ^^) De inkább csak panaszkodtam, tizenkét bejegyzésen át, mert az megy nekem.
Szóval most belevetem magam ebbe a fránya júniusba. Jöjjön az elviselhetetlen meleg, jöjjön a félelmetes osztkir, hátha megesz valami út közben, valahol Kassa meg Krasznahorka között. :D Jöjjön még az a másfél hét a sulcból, jöjjön a matek vizsga, a sorozatos fejfájás, mert csökkentettem a kávéadagom (se veled, se nélküled, drágám... *sóhaj. elképzeli a kávé egyszerre nyugtató és pezsdítő illatát*) Most már nem félek. :)


Nekem sosem jelent olyan felpezsdülést a tavasz, vagy legalább is nem vallom be. A tavasz a lecsengés a fantasztikus, bár kicsit már megunt tél és a fantasztikus, bár roppant meleg nyár között. Orgonák vannak, de olyan rövid ideig, és én mindig úgy sajnálom őket! De idén az orgonaillatot is élvezhettem a párommal (hadd nevezzem most így.), a langyos levegőt is, mielőtt beütne a "három ventilátor közé befekvés" időszaka. És másfél hét múlva újra látom, biztos kikérek magamnak még egy magánkoncertet. :3 Az lesz majd a nyárköszöntő, azt hiszem.
Addig is, hero vagyok. Megküzdök az utolsó vizsgákkal. Holnap például az uccsó kémia dogámmal, mármint az életben, bár még ki tudja. :) Eddig azt hittem, de most, hogy kiderült, akár még négyes is lehetek, nem is tűnik olyan borzalmas tárgynak. De azért ennyire ne szaladjunk előre. :P (Beszéljünk inkább arról, mennyire istenkirályübercsászártudományosreálszakos luvnya vagyok, hogy nem húzatom meg magam semmiből - legfőképp nem kémiából. :P)

Egyúttal, így nyár alkalmából (hehe, de kivirult! :P) bemutatom az új nőideálom. Séraphine Strange, baromi jó nő szerintem. És kottákkal pózol. (Ilyet én is akarok! o.O)
Jólvanna, nekem akkor is tetszik. (A nyár is, de azt nem mondhatom el. :D) (Nektek is tetszik a nyár? 0.0)
Pusszanat, legyetek jók, javítsatok az utolsó pillanatban, nyaruljatok, védjétek a bőrötöket, ne felejtsetek el aludni. Ez volt a mai szentbeszéd. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése