2011. június 25., szombat

Harisnyabolt

Imádom ezt a képet. Jó a hangulata. Nyárias. :)

Annyi bonyolult ember van! Szeretem a bonyolult embereket. Csak ha ők nem szeretnek engem, születik némi vita. Mi így vagyunk egy hatalmas, szerető család! :D
Tumblr szerint újra kéne népesítenem a világot a Télapóval.
Nagymamám szerint fogorvosnak kéne mennem.
Anya szerint ideje lenne főznöm. (Rá hallgatok, fogok is.)
Párom szerint Júlia fiatal kurva volt, ezért a mű címe sokkal inkább "Rómeó és a kurvája". (Az én véleményem az, hogy Rómeó egy életképtelen gyík volt, Júlia legalább nyelt mérget a hapsijáért, a mű címe tehát találóbb lenne "Gyík és Júlia" formában. Megállapítottuk, hogy Rómeó legalább megölt két embert, de emellett harisnyát hordott - ezért volt gyík. Júlia meg volt olyan gyökér, hogy nem murdalt meg a méregtől.
Ekkor lépett a teóriába a robot, aki valójában a történet főszereplője volt, ő húzta meg Júliát, Rómeót pedig az űrbe repítette, ahol azóta is lebeg. (Csak így nem lett volna a sztori elég romantikus.) De ezen az alapon Rómeó eltűnt, Júlia meg legalább megmaradt. Én nyertem.

Különben szeretem én a Rómeó és Júliát, de egyesekkel csak drasztikusan lehet szót érteni. :))
Ma táncestre vitt a nagymamám a tegnapi koncert után. Imádom a nagyit és annyira jó, hogy van pörgés, sok-sok kultúra. (Persze olvasni ma este sem fogok tudni annyit, amennyit szerettem volna. ^^')
Vásároltunk is, megtaláltam a fél éve hajkurászott álomtáskát. ^^
És Jenő szerint holnap ha törik, ha szakad, nekem fel kell kelnem kilenckor, hogy el ne kapkodják a turiban az összes jó cuccot. (Nao megnyugtatott, ő ezért már ölne. Köszönöm csajok, imádlak benneteket! :P)
És akkor most megyek aludni.
A blogolás addiktív.
One to ten puszi. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése