2011. június 21., kedd

Hattyú

[Skillet - Rebirthing]



Csak egy képecske. Olyan aranyos. ^^


Ma van a nyár első napja. Nem, mintha ez engem érdekelne.
Annál inkább, hogy milyen jó volt nézni a csillagokat.
Engem nem érdekelnek a csillagok. Fénylenek és vannak. (Nekem sokkal jobban tetszik az ég, ami beborít, különösen, amikor sötét, vagy amikor van rajta valami csinos kis fényjáték, amiről nem tudom levenni a szemem.) Az viszont, amikor Édesem ecseteli, melyik csillagkép hol van, átéléssel, az nagyon aranyos. Szeretem hallgatni. Utána filozofáltunk. (Miért vagyunk. Milyenek vagyunk?) Jó, hogy valakivel vitázhatok. Tulajdonképpen ez hiányzik nekem a legjobban ebben az állapotban.
Most reggelit készít. (Hát nem édes?)

Bárki bármit mond, a kortárs költészet igazán kellemes, bőven lehet belőle szemezgetni. Fogok is, itt, nemsokára. És írok. Üvegkatonákról, verőerekről.
This summer will be gorgeous. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése