2011. június 16., csütörtök

Hogy még időben tudd

Bolond vagyok! :3
Egy nagyon boldog (vagy legalábbis felettébb jókedvű) bolond. :D Még kólát is iszom, táncolnék, énekelnék legszívebben. Kell is, mert holnap szólózom az évzárón, hahaaa, roppant vicces lesz. De túl vagyok a matekon, mindjárt, mindjárt nyár. Innentől kezdve nyugodtan olvashatok, lelkiismeret-furdalás nélkül érezhetem jól magam, mert nem lenne helyette más dolgom. Ez a nyarat ki fogom használni. :D
És egyáltalán, fantasztikus nap van, még az idő sem olyan utálatosan meleg. :) Ma még adakoztam is, hogy mindenki tudja, jó napom van. Névtelenül a beteg babáknak, most mondjátok, hogy nem vagyok tüneményesen jószívű! :) (Nem vagyok, de mondom, ha ma nem döglik meg a tehenem, a szomszéd is életben maradhat. Legalább is a babák. Jó lenne azt hinni, hogy tényleg ér valamit az a kevés pénz, legalább még egy fájdalommentes óra valakinek. De psszt, ma nem filozofálhatok. Ma heppinessz van.)
Szóval nagypusziii mindenkinek! ^.^ Élvezzétek a nyarat! ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése