2011. június 23., csütörtök

Júlia nem akar



Nem érdekel, hogy nem tetszik nekik, hogy Ő lett nekem a legfontosabb. Veszekedhettek velem, elvehetitek a kedvem a kávémtól, de Anya, Luci cica és G. Imádok, szeretek nagyon mindenkit, tudom, hogy ti is engem, de mind önzőek vagyunk egymással, és ez nem is olyan szörnyű. Teázzunk, kávézzunk, sörözzünk. Vásároljunk és menjünk moziba. De ha Vele jobban érzem magam, mint veled, ott biztos nem csak én vagyok a hibás.
Ne tedd szóvá és megkíméllek.
(J, N, L. Ne vedd magadra! Fogadd el, de semmi para. Jóságvan. :))


Különben keep calm and listen to cello metal.
Keep calm and watch serials.
Keep calm and step across everybody. ^^


Ma édes volt a semmittevés. Tetszik, hogy minden nap szombat van. Minden nap írok, mert nem kell időt szánnom más, fontosabb dolgokra. Voltam koncerten is. I love Miskolci Szimfonikus Zenekar. <3
Az ember azt hinné, ha zenésszel jár, legalább havonta egy koncertre kap V.I.P. helyet. Én is azt hittem. Most színházért könyörgök. (Az ember azt hinné, ha már az ember pestivel jár, elviszik színházba két év alatt legalább egyszer. :D) Bocs.

Kezdem megérteni Júliát. Én sem akarok a földön járni. Nem vagyok sem erős, sem bátor, se jó, se szép. - És ez az én saját kis gyönyörűségem. Napi filozófia off.
Újra lehet utálni. :)
Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése