2011. július 5., kedd

Facepalm

Jó napom volt. Beszélgettem, ruhát próbáltam (a nyár kihívása lesz szép maxiruhát találni), kávéztam (kávékávékávé), kutattam ajándék után. Már van ötletem, holnap még szétnézek néhány helyen. Közben magamnak is felállítottam egy szép whislistet, majd bepostolom.
Csak mert boldog voltam, majd leesett, hogy amúgy egy gyökér vagyok. Ámen. -.-'

Ez most edit lesz, csak mert újabban fut a hátamon a hideg ettől is. Mindent elmondani, mert nekem jó. ^^'
Szóval nagyon hiányzik a színpad, de első sorban a játék. És alig várom, hogy lássam Őt. És a két időpont ütközik. Nem kérdés, hogy melyik szerelmem fog győzni, de azért fáj a szívem. Én néztem el, gyökér vagyok.
És utálom, hogy mindenkinek most van névnapja, szülinapja, csak nekem nincs már megint semmim. December forever. (Na azért ez erős. :D)

Még egy edit. A Grenma most megnyugtat. Ez tulajdonképpen jó, most nem kell valóságos nyugizene, csak egy kis demotiváció az önző buksimnak.
Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése