2011. július 18., hétfő

Gót dolog

Webber Requiem, dübörgő Nightwish. Nagyonnagyonnagyon...
Megnyalom a szemgolyód, krumplivagy, megeszlek. Nem vagy senki, a művészem vagy - meg egy majom, az én majmom. Foglyul ejtelek, heti egy kilo banán...
És most két nap pihi. Két éjszaka egyedül az ágyamban, de holnapra legalább van programom. Addig is írok. Utána pedig.
Legyaklak valami ütős ribanccal, vigyél valahová, ahová felvehetem a partiharisnyámat, menjünk koncertre, énekeljünk, zenéljünk, szeretlek. :)

Anyával összevesztem, a tábort még mindig sajnálom, hogy kihagyom, de voltam Y-nál (pontos ipszilon, de egyébként Brigáj, őt ki szabad írni), még mindig a nosztalgiából táplálkozunk. Jó volt beszélni valakivel, akinek hasonló a felfogása, végre. A legjobb barátságunk nem élte túl a különválást, de azért szeretem és örülök, hogy jól van. :)
Holnap valószínűleg olvasok, hogy legyen miről beszélgetni a férfi rokonaival (a regényről, aha.), kalóriát égetek, mert fel lettem készítve a sütiorgiára, engedek be némi napfényt, hogy legyen hol elégni. De majd még jelentkezem. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése