2011. július 10., vasárnap

Helyzetlista

- Csalódott vagyok, mert rájöttem, a hátteremen a madár nem egy másik madarat eszik, csak valami virágot.
- Megnyugodtam, mert itthon van L. Most már mindenki sokkal elviselhetőbb, hirtelen megint hajlandó vagyok nyitni mások felé. Remélem, ez így marad. Egyébként holnap találkozom vele.
- G is megnyugodott, hogy most már nem ő a "barátnőm". Hálás vagyok neki, nélküle már rég meghülyültem volna. Őt holnapután látom.
- Illene gőzerővel olvasnom, mert mostanában nem sűrűn lesz alkalmam rá. Remélem.
- Sajnálom, hogy nem tudok elmenni színt játszani. Próbálj csak meg két szerelmed közül választani. (De ne két férfi legyen, az borzalmas lenne.)
- Fáj a szívem a Hegyaljáért is, ami azt illeti.
- Orosz zenét hallgatok, mert tetszik.
- Attól tartok, nem halogathatom tovább az ajándékvásárlást. Szerencse, hogy időben elkezdtem. o.O
- Kedvem lenne létre hozni valami újat. Írnom kéne. (Jól mondta A, mikor faggattam, miért nem ír: ha szerelmes vagy, nem látod úgy a dolgokat, ahogy papírra vethetnéd őket. Persze én ezt már megszoktam.)
- Kívánnék egy vaníliás shake-et, de muszáj fogynom. Pont most, hogyne.
- Örömbódottág, ezenkívül. :)

Lara a távolba réved és azon gondolkodik, mit kéne alkotnia. Vagy a pasit nézi, akivel érkezett a buliba, de épp most lép le egy másik spinével.


Edit: Ez a századik postom ezen a blogon. Hurráhurrá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése