2011. július 26., kedd

Hibajavító, körömlakkszagú

Úgy döntöttem, nem érdekel - mármint, hogy ezen a billentyűzeten lehetetlen dolgozni, hogy püfölni kell, még jobban, ahogy egyébként gépelek, és hogy a space a különös gyengéje. A tévében Hőhullám megy, alattam telefont bütykölnek - kénytelen voltam ráülni, ha már nem állt fel a székből. Szóval blogolok.
Egyfelől zenehiányom van. Ma volt egy kis metálbarlang-beütés, mert többen elmentek itthonról, de egyébként is, hiányzik a cicám. És a hazai koszt. Holnap egy hete lesz, hogy elmentem otthonról - beköltöztem Budapestre emberemhez, simán, ez nem mellékes információ a bejegyzés megértéséhez -, holnap ,meg megyünk alföldre, rokonokhoz. Szóval holnaptól ne keressetek se a West Endben, se a Duna-parton, ellenben ha létezik hagymázda, ha már Makóra megyek, ott elképzelhető, hogy összefuthat velem rosszakaróm, rajongóm, öngyilkos merénylőm.
Vettem Essence Cracking fedőlakkot, fehéret, arra utal a cím. Ember vette nekem igazából, azt mondta, tök poén, megér neki annyi pénzt, hogy megtekintse, milyen lehet. A feltétel a szín volt, a feketét nem akarta, az unalmas. Egyébként tüneményes majom, nagyon élvezem, hogy vele lehetek. :)
Mortal Kombat, Marvel játék megvolt már, Sindel és Storm a legújabb bombanőim, azóta is benne van a kezemben a mozdulat, de még az utcán is arra gondoltam, milyen jó lenne két C-t nyomni és repülni. Amúgy tudok kártyázni is, mint kiderült, mégsem volt fölösleges az a négy év matek szakon. :D És akkor most megyek zuhanyozni.
Kellemes nyárközepi mélázást, idegességet kívánok és ne felejtsétek: túl vagyunk a felén. ^^' (Lehet lelőni, utánam küldeni azokat a merénylőket.)
Puszi. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése