2011. július 7., csütörtök

Vidám kicsi láng


Vettem egy gyertyát, száz pénz volt és olyan kis aranyos pöttyös a pohara, később, ha elfogy ez az adag, majd a mécseseimet belerakosgatom, mindig tud égni valami. (Égek, lángolok, kicsiszívem nem csillapodik. :D)
Unalmamban mindig megfogadom, csinálok valami vicces kis videót és majd vlogolok, hehe, de az azért még messze van. Azért a másik vonalon megmutatom majd, miket zsákmányolgattam, mert ezt a zsepit mindenkinek látnia kell! *-* Ő az új szerelmem, bizony. Rágóillatú. <3 Rákattantam mindenféle Beauty blogokra meg videókra, most, hogy kifogytam a sorozataimból, remek időtöltésnek bizonyul bambulni, meg hasznos is tud lenni, na. :) De erről még később.

Olvasgatok, kötelezőket is, szerepjátékszom. Ha valaki tud színvonalas, fórumos szerepjátékról, megköszönném, ha megbökdösne és rámutatna, hogy "Kicsilány, ez az!". Holnap pedig megtekintem magamnak ama csodás Budapestet vala. Utána rögtön irány a telek, és végre barnulni fogok, átok és hiszti ide vagy oda. (Barnult bőrön kevésbé látszik a kék-zöld-lila folt, a jetieffektus és egyáltalán, a bőröm alatt lerakódott vastag zsírrétek. <- úgy érzem, valaki megfertőzött a testképhibás szövegeivel. o.O Ha magadra ismersz, írd le százszor, hogy "Szép és csinos vagyok", majd kérem dátummal ellátva bemutatni.)

Remélem, mindenkinek hasonlóan gondtalanul telik a szünete, pihenés van, relax, végre meleg, de nem az a meghülyülős semmittevés, mert az senkinek sem jó. :) ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése