2011. augusztus 31., szerda

The last summer day

Réka és Suhanc is még csak most írták meg a nyári élménybeszámolókat, ők stílusosan ma zárták le a nyarat. Bezzeg pattogó manó nem bírta kivárni a harmincegyedikét, mi? A ráadás nem árthat. (A varázs úgyis csak az enyém, és az is marad, akárhogy írok róla.)

R ma külön kérte, hogy említsem meg: vele volt szerencsém lezárni ezt a nyarat. Véresruha alatt ülés, "de az nem is vér, ez csak festék!". De miért festene be valaki pirossal egy fehér textildarabot majd dobná fel a fára? Megszületett persze a válasz, azért, hogy véresnek higgyék. Nagyon eredeti. :)
Egyébként hivatalosan is végzőssel járok, hát én ennyire menő vagyok. :) (Persze a szintlépéssel az arca ismét egyenes arányban nőtt, de hát én így szeretem, felfuvalkodott hólyagként. Meg is mondtam neki.)
Kedvem lenne elmenni az állatkertbe. Barbár szórakozásnak tartom, de a fővárosit most úgy megnézném magamnak. Talán ősszel lesz még alkalmam, de jó is lenne, még mellőzni egy ideig a nagykabátot. :)
Én ma már libabőröztem. =( Ez kétségbe ejtett.
De összességében ettől a nyártól sokkal optimistább lettem. Az is maradok, egészen holnap reggel öt óra ötvenötig, amikor beletapsol a fülembe a Hattyúk Tava. Chö. :)


Bemutatom a "harcolós kurvákat". (Ezen a nyáron még a sógorommal is jóban lettem. Ő igazi matek szakos. Respect.) Kérem, én is ilyen csúnyán fogok majd nézni mindenkire az év során, aki megkísérli elrontani a jókedvem. Valamint így fogok én küzdeni a pesszimizmusommal, csak mert így tényleg minden könnyebb egy kicsit. Mondom, holnap reggelig minden könnyű. (Utána az órarendem is megkapom, brrrr. ><)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése