2011. augusztus 4., csütörtök

Magamat hangolom lefelé

Gondolkodtam a címhez valami jó kis zenei szóviccen, de hagyjukmááár. :D
Viszont a Circus Maximus gyönyörű. Az egész hangzás, olyan sírós, pedig igazán nem azért kezdtem hallgatni. Azt hittem, pörög, lelkesít. Tuti fogok még valami ilyesmire is depis estet tartani, majd ha már nagyon kell. Szóval most is biztos azért vagyok ilyen nyomi. Azért még bírom, még akarom. ^^
Nem is tudom, hogy állok éppen a nyaraláshoz. Némileg bánt, hogy úgy kell Pesten tartózkodnom, hogy nem makizhatok, de már csak azért, mert a fél ruhatáram nála maradt, muszáj lesz felrobognom hozzá. Hehe. Aztán Pécs, az biztos vicces lesz, jön unokahúgom is. És nem bánnám, ha egyéb ismerősökkel is találkozhatnék. Majd meglátjuk. :)
Róma is biztos jó lesz. Jó, hogy még egy helyet megnézhetek a világon, tudom, jó dolgom van. Szeretnék pizzát enni unalomig és csodafinom kávékat inni. *-* Csak magától a családi nyaralástól, mint olyantól félek egy kicsit. És a repüléstől. Nagyon utálok repülni. >< Kicsi a hely és fáj a fülem, nagyonrossz. >.< Legfeljebb kávézom. :3
Most is az a program, megyek is, mielőtt valaki észrevenné. :)

Edit. Kompromittáló részeket töröltem ki és írtam újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése