2011. augusztus 1., hétfő

Tömérdek tea

Felvétel az április elsejei Epicáról. Tudom, hogy senki nem fogja meghallgatni, nem is olyan jó minőségű, de én ott voltam. :)

Így kell ezt csinálni.
Bár nem segített rajtam, hogy arra keltem, hogy J hív, majd emlékeztet arra, hogy éppen depis vagyok, miután fittyet hányva a sok-sok elolvasásra váró kötelezőre és megkezdett regényre, még egy könyvet megkezdtem, megembereltem magam és elhúztam a függönyöket (világosat csináltam), gyertyát gyújtottam (mert az mindig megnyugtat) és megnéztem a V, mint Vérbosszút (mert két éve megvan, de még nem láttam), azt kell mondjam, jobban vagyok. Ma még nem megyek emberek közé, nem szedem ki a szemöldököm és a jetieffektust sem szüntetem meg, mely az egyébként egészen formás lábamon burjánzik, de holnap bizony még a fodrászomhoz is eljutok, végre, és akkor majd átalakulok, megint újjá születek. (Az nyugtatja a pici lelkem, hogy lehgközelebb normális frizurával fog látni, bár neki mindegy.)
Most a Perfect Blue című thriller animét tervezem megnézni, már ha betölt normális formában, azután bosszankodom, mert fölöslegesen jöttem ma haza, és ha még ott lennék, éppen egy aquaparkban csobbannék, de hát ez sem volt hiába, mondom, levittem a szemetet.
Sok teát iszom, most még mézet tenni bele sem vagyok lusta. Majd találkozom J-vel, L-lel, N-t is előkerítem, és szerintem jóság lesz. Még ráérek rettegni a családi nyaralástól. Utálok az ősökkel egy szobában aludni, nem tehetek róla... -.-'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése