2011. szeptember 7., szerda

Tölts újra

Ez is a kiszelektált post itek egyikén volt, mint must hear dal. Először nem tetszett annyira, de mostanában úgyis nagy szükségem van mindenféle relax muzsikára, jól jött. Arra gondoltam, ha lesz egy kis időm, megtanulom. Ilyen jellegű számokkal még nem próbálkoztam. :)

Nakérem.
Végeztem a vasárnap óta folyó tanulmányaimmal az ókori keletről, holnap hajnalban megmérettetés (mármint a második, az első emberpróba maga a hajnal, és azt kell mondjam, még egyszer sem szundiztam - egy lakatlan szigeten is túlélnék, gyerekek!), viszem Bébikoalát is, a totememet, a vizsgaidőszakon is ő segített át. ^.^
Emberemről egyébként már megint elszóltam magam, szegény már megint nemnormális. Annyira de annyira pasiii. >< Nembaj, majd jólmegszívja, ha végre idetolja a hatalmas arcát. (Persze, érthető, hogy nem jön sűrűn, dupla vonatjegy, egy neki meg egy az arcának, nem óccó - elcsépelt poén, de mindig jót nevetünk. :D)
A nap maga mindennel együtt egy tipikus szerda volt, sajnos. A szerda az a nap a héten, amikor aztán tényleg semmi biztatót nem tudsz mondani magadnak, mert a hétnek már se eleje, se vége. Ellenben van duplamatek, a kedvencem... -.-' És nem haladunk semerre.
A kóruspróba mondjuk vicces volt, kíváncsian várom a vasárnapi fellépést. És ami utána lesz.
Mindenkinek kitartást. Holnap már csütörtök, go on, go on. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése