2011. szeptember 4., vasárnap

Whisper(s)

Háttemármegintittvagy.
Komolyan, imádok írni, naponta akár többször is. Függő vagyok. (Heeee!)
Nahát, ma ugye tanulnom kellett, következésképpen mindent csináltam, csak azt nem. (Neeem, tényleg hasznos volt, megírtam, felragasztottam az órarendem, tollakat válogattam, ilyesmi.) Végre szelektáltam a post-itjeim közül. Nem tudom, ugye így hívják azokat a kis cédulákat, amik négy éve állnak az asztalomon? Nem ragasztós, de mindig írogatok rájuk. Szóval négy éve gyűltek már, de most végre könyörtelen voltam és az összes régi találkaidőpontot, cheat kódot kidobtam. Találtam néhány aranyköpést, idézetet is, ezek közül megosztok most néhányat. Igyekeztem a végképp értelmetlen darabokat egyből kidobni, de most majd mindjárt kiderül, ami maradt, az mit tud. :)
Az első nem lesz ismeretlen, tudom, hogy mindenki hallotta már nem egyszer, de szemtelenség lenne nem legépelni, ha már egyszer lekörmöltem, még annak idején, egyből, ahogy ment a film. :)

"Gyűlölöm a szavaidat, a hajadat, s mit érzel
Gyűlölöm, ahogy vezetsz, azt is, ahogy nézel.
Gyűlölöm a cipőd, s ha átjár tekinteted tőre,
Gyűlöletem oly heves, hogy rémet hányok tőle.
Gyűlölöm,
Gyűlölöm, ha hazudsz, s azt is gyűlölöm, ha nem.
Ha miattad nevetek vagy ha könnyes lesz a szemem.
Gyűlölöm, ha nem hívsz fel, ha nem nézel felém
És gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek. Egy cseppet sem,
Szemernyit sem. Nem gyűlöllek én."

(10 dolog amit utálok benned)

"Márpedig most boldog voltam. Olyan boldog, hogy jó ötletnek tűnt beleőrülni." (Twilight, azt hiszem.)
"Azon az éjszakán mi is szerelmesek voltunk egy unokanővérbe és egy kapitányba." (Exupéry: Az ember földje)
"Minden normális ember keresi a létezése határait." (Fogalmam sincs, ki mondta, de nem volt hülye. ^^)
"Kár az életet az élőkre pocsékolni." (Unknown)

Ennyit az irodalmi gyöngyszemekről. A többit, amit találtam már megosztottam valahol, többnyire Facebook-on, ezért azokat most kihagyom, illetve egy továbbit nem szeretnék most lelőni. Félreteszem jobb napokra, jól fog mutatni egy bejegyzésben. :) Most jöjjön néhány kevésbé igényes aranyköpés a fantasztikus környezetemből. Az obszcénebbeket meghagytam magamnak. :)

"Tudod Pesten nemhogy gyorsan terjednek a hírek, de két szobával arrébb egy másik világ létezik."
"A boldogító igen? Az nálam még nem pálya. Az én életem egyenesen arányos."
"- Az acapella izgalmas lenne, ha 1000 előtt élnénk. - Nem, az acapella akkor lenne izgalmas, ha nem énekelnék."
(Az első kettő az én okosfejű m észosztása, a zenei diskurzusban H is közrejátszott. Köszönjük nekik.)

"Hölgyek, esetleg megpróbálnák azt énekelni, ami a kottába van írva?" (Karnagy a színházi fellépés főpróbáján.)


"Anyám szűz, apám oroszlán." (Mondá a kicsi unokahúgom, vén rokonát nem kicsit meghökkentve. Tudom, ez így annyira nem vicces. De mikor visszaolvastam is leesett az állam, mert ő nem szokott így beszélni. Cukkiiii. :3)


Végül némileg cenzúrázva a neveket, mert bizony szépfiút rejt, egy kedves ex-fórumos aranyköpését szeretném megosztani. Vigyázz, életigazság.
"De amúgy mi is tudunk párt választani! Nálad Peti, nálam Piri, olyanok, mint a magyar net: vagy vannak, vagy nincsenek."


Köszönöm, hogy ma este is velem tartottak. Remélem, nem untattam önöket túlságosan. Találkozunk tavasszal. (Vicc volt, kicsit korábban. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése