2011. október 4., kedd

Deus ex Machina


Motivációs poszt következik.

Tudomtudom, mindent leírok, fölöslegesen, de olyan jól esik! (És addig sem tanulok. Várok, míg magamhoz térek. Jobb taktika nincs...)
Szóval talán mégis fogok még aludni a héten. Csütörtökről az egyik dogát eltörölték, a véresebbiket, mert helyette koszorúzunk, verset is mondok. Annyira jó! Hogy nem görnyedek a tankönyv fölött és még szerepelhetek is. Ráadásul válogathattam néhány vers közül és volt köztük Faludy. Nagyon-nagyon tetszik, némi javítgatással azt fogom megtanulni. Szívesebben tanulom, mint Petőfi forradalmi költészetét holtfáradtan, jesszus.

Beleverte tanárnő (az isteni beavatkozás!) a fejünkbe, hogy talpig ünneplőben kell megjelenni, nyakkendőben, eminensen, mert minden lépésünket figyeli a média. Most aztán tényleg fene elit gimi ez a Földes! És most még nem is volt olyan unalmas meghallgatni, hogy nebulizznedohányozz, de tanuljtanuljtanulj, mert a jó ügyért tesszük, kérem. Én ugyan nem hiszek abban, hogy minden kicsiben kezdődik mert attól, hogy én csinálom, a többi hülye nem fogja, de most látom a reményt. Jók leszünk, megkoszorúzzuk Batthiányt, bár azt nem tudom, hol van a szobra. o.O Tán nem az, amelyiknél rendszeresen dohányzunk?! (Nem én, mások. Én nem dohányzom. Vádakkal ellentétben. Tényleg nem.)
Szóval egy kicsit megnyugodtam. Még fel is dobtak így a nap végén. Az mondjuk kevésbé lelkesít, hogy holnap megint bent tartanak fél nyolcig (!) próbán, amin már van kemény féloldalnyi (!) szövegem és a rendezővel továbbra sem (! - csak hogy itt is legyen.) vagyok jóban, de majd verset tanulok addig is. Eltöltöm végre hasznosan az időt.
Egyébként ma fizikatanár két év után ráeszmélt, hogy az óráján mindenki tanul, de senki sem fizikát. Hoppá. :) (Nincs bajom a fizika tanárral, félreértés ne essék. Csak ha már be kell ülnöm egy ilyen tök felesleges órára, töltsem hasznosan az időt. Miután elvette tőlem a magyar füzetet, aludtam. Az is hiányzott már.)
Naésakkor. Vásárolni kéne. Anyával megyünk hétvégén, jó lenne beszerezni valami csinosat. :)
J, ha olvasol, hiányzol. Nem felejtettelek el, csak nem találok normális, emberi időpontot, hogy végre összefussunk. Pedig kéne turkizni. Mi a véleményed?

Szerintem írok még a közeljövőben. :)
Ne kövezz meg a hangulatváltozásaimért. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése