2011. november 22., kedd

Tetovált lufi


Nem vicces az iskola. Unom a hajtást, hogy minden órán három anyagot tanulok, mert csak úgy jutok valamire, nem vicces, hogy unszolom magam, próbálok tanulni, mint a kisangyal de közben félek, tudom, hogy el fogom cseszni - magamban nem hiszek. Még ha tudom is, hogy csak akkor megyek valamire, ha nem görcsölök rá - mi van, ha mindenki más prímán megtanulja, csak én nem tudom? Pedig erre mostanában nem is volt példa. (koppkopp.) Szóval rebellö (gondolom ez csak elgépeslés volt, de fenemód megtetszett, ha valaki lát benne jelentést, írja meg!) módon nem fogok éjszakázni, csak egy kicsit.

Más.
A királylány (ez vagyok én) mesére vágyik, de a hercege sosem mesél semmi vicceset, mert annyi romantika sem szorult belé, mint egy üveg savanyú káposztába. Elkezdtem gondolkodni, hogy mi lehet unalmasabb még a savanyú káposztánál is, arra jutottam, hogy az interferencia - mert hát a káposztát megfőzi nagymamám finomra, az interferenciát meg nem. De erre is várom a sugallatot, az ötleteket. :)
Rám fog férni az a gőzkieresztés pénteken - még csak kedd van, de én már táncolnék, énekelnék. Remélem, hogy ha már a romantika nem megy a páromnak, legalább a tánc menni fog (sok sörbe fog kerülni...). Annál is inkább, mert én is csak most kezdek rákapni, igazán vicces lehet vele egy ilyen esemény.
Különben a szalagavatón nagyon szép leszek. :) (Remélem. Rajta vagyok. De a ruhám tényleg csini. ^^)

Csak ügyesen! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése