2011. december 27., kedd

Kamillatea


Közérdekűleg szeretném közölni, hogy az Imaginaerium huszonegyedik a magyar toplistán, ami szerintem elég jó, egyrészt, mert huszonegy és a bolond párom mindig azt mondja, hogy az egy nagyon jó szám, úgyhogy már magam is elhiszem, másrészt meg, mert van még remény! Mondjuk nem szeretném tudni, Justin Bieber hogy végez mostanában, meg kik vannak még, de na, én örülök. ^.^


A karácsonyom mesés volt, teleettem magam jóságosan, kaptam rengeteg szép dolgot, bár társasozni idén sem sikerült, anyukámat egyszerűen lehetetlen rávenni, én próbálkozom. Talán jövőre. :)
Holnap zúzunk Pestre, jellemző, a párom pont ilyenkor nem tartózkodik ott, de nem baj, holnapután látom. (Hurráhurrá. :)) Szóval rokont látogatunk, én pedig bölcsen viszem a tankönyveimet, és akkor kényszerből fogom hasznosan eltölteni az időt. Máskor úgysem tanulnék már. :)
Szóval jövök még. Csak közlési kényszerem volt. És szépek a képeim. ^.^

1 megjegyzés: