2011. december 4., vasárnap

Medvetánc


December negyedike van, vasárnap. A cicám keltett fel, utána dögöldöstem sokáig. Takarítottam, végre tiszta a szobám, majd realizáltam, hogy névnapom van. nagyon szeretem a decembert. :) Télapó is jött már. Talán még a hetem is elviselhető lesz. Kicsi szívem most boldog, többnyire - csak nem szabad túl sokat gondolkodnia. :)
A fenti dalt is nagyon szeretem, főleg, mióta keringőztem rá a kedvesemmel, igazán vicces volt. Nem avattak volna bálkirálynővé, de megcselekedtem, amit a haza megkövetelt. Úgy tettem, mintha tudnék... :D
Eszembe jut azért a tavalyi mikulás, meg a nyár, kacérkodom az 'escapism'-mel, de összességében jobb időt nem kívánhatnék. Ilyenkor egy kicsit erősebbnek érzem magam másoknál, mert én vagyok a téli gyerek. Hát még milyen erős leszek, ha ezt a hetet kibírom egészségesen. :)
Még valami. Innen szeretném üdvözölni a kedves exem, aki ugyan barátnak nem volt az igazi - nem is tartom számon hivatalos kapcsolatként, csak a csávót, - de exnek kiváló! Békén hagyjuk egymást, de most betaggelt néhány másik szépnevű mellé. Kérem, így kell ezt - kedvenc mumusom példát vehetne. ^^
Ez persze csak egy savanyú kis fordulat. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése