2011. december 20., kedd

Whisper

Kedves párom nem az az érzelgős fajta, néhányan viszont szeretünk próbálkozni, hátha kicsikarunk belőle valami értelmes tanácsot. A következő monológ nem nekem szól, én inkább társultam hozzá a saját véleményemmel, osztottuk facebook-on az észt. Ezt most azért mutatom meg, mert én is nagyon szívesen az orra alá tudnám dörgölni egyeseknek. Hátha most bevésődik a kis agyamba.

"Szerelem: Az agyban lejátszódó kémiai folyamat melyben található monoamin, dopamin, norepinefrin és szerotonin. Mindezeket a fenetilamin vezérli, mely megtalálható a csokiban és a zöldborsóban. Aki nekem mégegyszer sírni mer azért, mert nem találja az igazi szerelmet, ledugok a torkán egy liter zöldborsó főzeléket csokival, és nem fogom tűrni az ellenkezést... ♠"

Naaa? 0.0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése