2012. január 27., péntek

Kék szem, répaorr


Mostanában nehezen veszem rá magam, hogy ide írjak, mert mindig félek az eredménytől. Kattanások, hisztik, az ilyet nem szeretem megosztani, mert unalmas, nem jó sem neked, sem nekem. Ugyanakkor Twitteren viszonylag jó képet nyújtok az állapotaimról, illetve osztok meg hallatlan bölcsességeket, mert 140 karakter bőven elég, hogy megváltsam a világot. (Nem, dehogy. Viszont most eszembe jutott a nyár, már megint. Nyáron bizony megváltom. :))
Na hát, a héten vizsgáztam angolból. Folytatom még, de amint túl vagyok a másik három fejezeten is, megkezdem az angol órai intenzív alvásokat, úgy tervezem, rekordot döntök mély alvásból. A nehezén igazából már túl vagyok, most arra játszom, hogy jobbá tegyem a pocséknak induló hétvégém. nem lesz könnyű becsapni magam, úgyhogy berepülök a városba, majd mindjárt, ha hatott a kávém. Vigyázz, össze ne fuss velem valahol. ^^

A vizsga apropójából kedves osztálytársnőm gyártott néhány zseniális memét, de sokról nem hiszem, hogy tudná értékelni az, aki nem velünk ülte laposra a hátsóját négy és fél éven át. A személyes kedvencemet viszont - utólagos engedelmével - megmutatom, mert bearanyozta a vizsga előestéjét. :)
Naugye. ^^


Jelentkezem majd kevésbé görbe hozzáállással is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése