2012. február 19., vasárnap

Schwechat




Próbáld meg kimondani! Nem is kimondani, leírni a vicces. A Google mondta meg végül, hogy is kell.
Történelembe burkolóztam kényszeredetten így vasárnap estére, miután felraktam Párom a vonatra, integettem, mosolyogtam, de még hogy. Könnyeztem is. Aj, nagyon szeretem!
A Nightwish hivatalosan is afrodiziákummá nyilvíníttatik - és mindenkinek jobb, ha erről többet nem mesélek. Persze nem a fenti dal, na az pont nem annyira, mert ez mesedal, ami eszembe jut erről a hétvégéről. Volt süti, Eszterházy szelet, kettő is - nagyon imádom! Volt film, jóféle - vele csak megnézettem A tetovált lányt. Nem megyünk Svédországba, mondta. Volt kínai, a mester ízkombója, J, ezt a tudományt neked is tovább adom majd. ^^ És nevettem, többet, mint a héten összesen, pedig ez nem volt egy rossz hét.
Várom a tavaszt. Most egy kicsit elhiszem, hogy jó helyen vagyok. És egy kicsit félek is a hétköznaptól mindezek után.
Jó legyél. ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése