2012. március 26., hétfő

La folle

Oui, chui completement folle. ^^ (Et je reve, ah oui, je reve...)

Volt már sok hülyeség az életemben, ott volt a zöld-kék szem, a mese habbal, a rossz karácsony, Nagy-Britannia, volt nekem ezer Rómeóm és utoljára ennyire hat éve voltam szerelmes, akkor Leonardo DiCaprióba. Persze most sem rugdosnám ki az ágyamból, de lássuk be, megöregedett a szentem, már nem olyan, mint a Titanicban volt.
Romantikus kislány voltam, most is az vagyok, gondolom. Igazából nem tudom, mert mindenki máshogy lát - legutóbbi verzió szerint bunkó vagyok, de legalább csipkés a harisnyám. A párom mellett nem tudom megítélni, milyen vagyok én. (Hehe, igen, ez biztosan romantika.) Nélküle viszont... khm.
Na jó, szóval tegnap este elkezdtem írni, gondoltam, végre lehetne egy komoly darabunk, jövőre megcsinálhatnánk, lesz hozzá alany, lesz ambíció, ez is csak olyan cukormázas-naiv gondolat, biztosan romantikus. De egy oldal után rájöttem, hogy ebben több lesz, mint romantika, mert ebbe most beleteszek mindent, de ha azt nem is, két tömör napot a Bolonddal, mert ó, jaj, szerelmes vagyok, messze, a bolondba, akarom az ágyamba, hányok szivárványt, és nem tudok betelni a tekintetével.
Mégsem volt olyan rossz ma játszani. Már csak hat nap van a hétvégétlen hétből.
Meg fogok őrülni. Meg akarok őrülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése