2012. március 7., szerda

Meghalt a matematika

Meghalt, mondom én. A párommal annyira hasonlítunk, megtanultunk már kalkulálni, de mindig csúszik hiba a számításba. (Konyak, kis konyakocska? - Nagy konyak!) Szóval beadjuk, rendszeresen van kellemetlen hiba.
Tépj egy sorszámot effektus. Amikor úgy érzem, mindenki azon dolgozik, hogy nekem keresztbe tegyen. De hát ki vagyok én? :)
A lila körömlakk lepattogott, nem ér semmit. Szép, de nem tartós, pedig most még nem is kaparásztam. Sajnálom, mert néha rám jön a lilulhatnék, meg a nagynénémtől kaptam ajándékba, hjaj, egy mentaszínű lakk is de jó lenne! :) És egy bögre finom kávé, és a szépszemű ölelése, tavaszi napsugár, szabad szárnyalás. Egy szippantás a jó sárkányból.
Miért nincs tavasz és engem miért zárnak börtönbe?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése