2012. március 12., hétfő

Nem olyan bonyolult

Pizsamában üldögélek, jót vidulok a sok jóképű bolondon, mert kár tagadni, azok. "Az a szerencséd, hogy jóképű vagy!"
Megjártam Budapestet. Néztünk kacsát, egyre jobban szeretem azokat a madarakat. Ittunk sört, körbejártuk a Hősök terét, most más szemmel figyeltem, ennyi törizés után - bizony, most még arról is volt fogalmam, hogy ki kicsoda. Megnéztük az ominózus Nightwish plakátot is és sokadszorra örültünk a fejünknek, mert bizony, mi ott leszünk! Azon kívül van tavasz: egy korty nap, egy korsó hideg, aztán megint. És esett is, kellemes esőillat van a záporok után, nem bánom, szeretem. Hallgatom az új Epicát, rejtvényt fejtek, nyelvvizsgára készülök, azon gondolkodom, hogy fogok nélküle három hetet kibírni. Megtaláltuk az álomsütizdét, ettem répatortát, igazi nyúlnak éreztem magam - macskabajusszal.
És most csodaszép dal megy, annyira szép, hogy meg sem osztom, mert ez csak az enyém, csak magamnak akarom. Az önzés kis magokból származik.
Szeretem, szeretem, szeretem! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése