2012. április 9., hétfő

Egyenruha-folt


Még mindig félek egy kicsit a rosszaktól. Sokan vannak, mi meg kevesen... de győzünk... (Győzünk?!) Nem győzünk futni előlük. DunaTiszaDrávaSzávaSzinva...
De jó volt a szünet, még ha röhejes kétnapos is. Ettem rengeteg sonkát, hú, én imádom a húsvétot, bárki bármennyire utálja. És ott voltam, ahol a legjobb nekem, énekeltem, meg neménekeltem, imádtuk egymást, veszekedtünk, rúgtam-ütöttem, olyan is volt. Disznótoron is voltunk, prezentáltam a meseszerű identitászavart, majd ha látom a képeket (a ferde tükröt :P), azt is megmondom, mennyire lőttem vele mellé.
Fogat összeszorítani és kibírni még két hónapot. Mondjuk három hetet kezdetnek, három vizsgát, rengeteg agyfaszt - és jutalmul elzúzni koncertre és megszökni egy hétig, ó, addig csak kibírom valahogy.
Óra indul. Megint. ^^'

És mielőtt elfelejtem. Tényleg jobb a Hunger Games filmen, mint könyvben - pedig az sem volt rossz, bezony. :) o.O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése