2012. április 18., szerda

Közismeret

Khm, ezt most el kell mesélnem.
Szóval tegnap L-lel bementünk a tecsóexpresszbe, mert kellett víz, vettünk két palackkal. És kértünk egy öngyújtót. És kérték érte a személyimet. Namármost kifejeztem meglepetésemet egy kulturált szemkerekedéssel, nem értettem. Vettem én már gyújtót is, gyufát is, eddig senkinek semmi problémája nem volt vele, pedig akkor sem mellékeltem hozzá gyertyát, hogy világosan megtekinthesse a pénztáros hölgy, milyen célra kívánom használni. Szóval mondtam neki, egyikünk sem tizennyolc még. Neme?! (De ha meg látod, hogy annyi vagyok, ne kérj már személyit.) Nyilván ez egy régi, jól bevett szabály, csak én nem tájékozódom semerről, ezért nem tudhatok ilyesmit, és pont most volt ott az ellenőrző brigád, ezért kérte el.
Vagy pedig ez is valami új agymenés, ebben az esetben kérek engedélyt falrugdosáshoz.
De nem baj, már csak nyolc hónap és meggyújthatok egy gyertyát is. ^^
Ha bárki tudott ilyesmiről, bátran vágja hozzám, hogy tájékozatlan vagyok, velem lehet egyezkedni. Csak tudod, a hökkenet. ^^'

2 megjegyzés:

  1. ezt amúgy nemrég vezették be, én pl tudtam róla :D

    VálaszTörlés
  2. Nahát látod én nem. És nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem baromira felháborít. Be fogok szállni valami mozgalomba az ópiátok legalizálásáért, mert undorító, ami most forog a dohányzás körül - feltételezem, hogy nem attól félnek, hogy szándékosan esem neki a betondzsungelnek egy öngyújtóval... o.O

    VálaszTörlés