2012. május 2., szerda

Olyan még nem volt

...hogy ne lett volna sehogy sem. Szóval nyár van, meleg, napsütés, emberszag. A két cica napozik. Kifeküdtünk, bizony, és napoztunk Lucimmal, aztán elmentem nyelvvizsgázni, és őszintén, fogalmam sincs, hogy mit alkottam. Holnap KRESZ vizsgám lesz a változatosság kedvéért, úgyhogy most gőzerővel próbálkozom. Úgy érzem, van esélyem, mert tegnap megtáltosodtam. De még mindig elbizonytalanodom néha. Ezt egyszerűen csak meg kéne tanulni, de mégis, bonyolult és sok. Majd a forgalomban vagány leszek, bizony ám. :) (Nem. Vagy ki tudja.)
És most épp csak hazaugrottam tiszta ruháért, meg vizsgázni, meg még...
Nem, már összeszedtem magam. Csak még mindig döbbenetes ez az egész, és nehéz felfogni, hát még elfogadni.
A kedves párom holnapután elballag. Irigylem, még nem tudom pontosan, hogy, miért fogok bőgni, de valamiért biztosan. :) És azt hiszem, ezt a néhány hetet túléljük már, összeszorított fogakkal, valahogy.
Szólj rám, hogy legközelebb kis csodákról is írjak, mert az is van, ezért érdemes itt lenni, ezen a világon. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése