2012. június 7., csütörtök

My oh My


Jó volt az osztálykirándulás - egy évben egy ilyen kell, főleg, hogy nem sokára vége Velük. Nem is tudom, hogy sírjak, vagy örüljek. Lesz mindkettő, rengeteget fogsz még hallani róla. Csak szeretem én ezt a sok hülyét, már megint!
Krakkó gyönyörű hely. Láttam már szebbet is, mindig eszembe jutott Pécs, ami azt hiszem, rabul ejtett, de megnézni, lejárni benne a lábam, kávézni a főtéren, azt érdemes volt.
Még hat nap van hátra. Nehéz lesz, bosszantó lesz, de kibírom, tényleg ki fogom bírni most már - hülye, aki azt mondja, hogy gyorsan eltelt ez az év. (Tudod, hogy nem. De azért egy kicsit mégis.)
Személyiségtesztet is töltöttem ki tanulás helyett, ENTP vagyok és tudom már, hogy mi lesz - sejtésem van. Tesla nyomdokaiba lépek, kérem szépen. (Napersze.)
Mindig szeretnék írni, de sosem jön az az igazi szó. Biztosan csak meg vagyunk nyomorítva. Holnap talán újra jelentkezem egy kávé után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése