2012. december 16., vasárnap

Fake

A képről várom a véleményeket, mert nem tudom eldönteni, hogy nagyon igaz, vagy nagyon nem, de pillanatnyilag nem ez az egyetlen, amivel így vagyok. A következő dolgok történtek velem a héten.
Nem. Nem merem leírni, itt nem. Sajnálom.
Csak az van, hogy jelentem, megjöttek a felhők, három nap után elkezdett hiányozni a társam, aki pillanatnyilag *censored*. Így, felhőkkel már rögtön kevésbé ijesztő a vidámság. És ez ugyancsak baromira megrémiszt, mert nem akarok egy ilyen bolygón élni. Ahol elnézést kell kérnem azért, mert boldog vagyok.
Szedjük már össze magunkat.


2 megjegyzés:

  1. Szerintem egyik sem és akkor adtam egy kitérő választ. De ez a kijelentés túl általános, mert persze, van olyan amikor pont az ellenkezője vagy annak, aminek mondanak, de van amikor tényleg rátapintanak a lényegre. Szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez így van. De én a világot akarom megváltani, azonnal. :) Ha holnap vége lenne, denszelünk! ^^

    VálaszTörlés