2012. december 23., vasárnap

Titkaim, ha voltak

Arra vársz még, hogy az álmaidban megjelenjen
az a szép kép, ahol egy híres sztár a párod.
Sétálsz, meghatódva könnyes szemmel 
mikor megszólal a rádióban egy meglepő új dal.
(Szívtipró dal)

Amíg nem jelentkeznek elegen a szeretetemért, kénytelen vagyok zenével keringetni, ide-oda küldözgetni, mint valami ingerületet, mint a vért az ereimben, mint vizet, ami után percenként nyúlok.
Ma ilyen Lovegun hangulatom van, előszedtem a cédét, amit még nagyon régen a születésnapomra vettem, és hogyhogynem, ezek a dalok is rólam szólnak. Legalább is vélek felfedezni hasonlóságokat. Na.
Felüdülés lesz holnap az a karácsony. Na. :)


Nem vagyok Isten és nem vagyok ember,
csak egy idegen, aki szólni sem mer.
Mert ha baj van engem átkozol,
és ha égned kell, velem kárhozol.

Öld meg a testem, hadd legyek szabad,
és ha meghaltam, ne legyen rám rossz szavad!
Mert lehet, hogy egyszer még visszajövök,
találkozunk majd a folyó fölött.
(Ha valami fáj)


Gyere, tarts tükröt a kornak!
Gyere, mutasd meg nekem, milyen lesz a holnap!
Gyere, gyújtsd meg újra a vágyat bennem,
hogy érezzem, örök lánggal égsz!
(Hosszú lesz az út - mellesleg a kedvencem. ^^)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése