2013. február 6., szerda

Introduce Madeleine


Újra és újra megkérdezem: ki dönti el, hogy mi igaz és mi nem? Mi a helyes? Ezen a héten elértem, hogy ne érdekeljen. Szeretném, ha ez így is maradna, mert belefáradtam ebbe az akcióba. Bölcsebb lettem, valóban jobb egy kicsit így, hogy figyelek másokra, illetve, ami a legfontosabb, kapaszkodj meg: az utóbbi két évben megtanultam befogni a számat. A karrierem vészesen ível felfelé. (Természetesen nem, de mondom, bölcsebb lettem.)
Most egy kicsit arany középút, vissza a természetbe, meg ilyenek. Én leszek La Lumiere maga, a felvilágosult demoiselle és a Tésztaszörny engem úgy segéljen, megtanulok franciául. Van rá két hónapom. Másfél.
Aztán kisuhanok az első géppel egy gigantikus csomagnyi Madeleine-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése