2013. április 13., szombat

Sexy Crusade beszámoló 1.0


Itt az ideje bejegyezni, igaz?
Tudom, tudom. Csak néha annyira nem értek magam körül semmit, ilyenkor meg meg sem próbálkozom már velük, többnyire. De hát írok, mert érdekes, később lehet hogy tanulok belőle, vagy visszaolvasva kacagok egy jót. Ez a blog sosem azért volt, mert olyan érdekes ember lennék és olyan sok olvasót hozna. Jól esik, hogy olvastok néhányan, ezt nagyondenagyon köszönöm! (^^), de én nem is tudom elképzelni, milyen lenne, ha mondjuk a Facebook ismerőseim idetévednének. Egyébként, ha akarnák, megtehetnék, de mondom, annyira érdekes nem vagyok. (De, egyébként, érdekesnek tartom magam. Csak sokan nem kíváncsiak rá, vagy még időben rájönnek, hogy ez veszéllyel is jár, és akkor elfutnak. Nem lehet őket érte hibáztatni.)
Szóval volt M, akivel a gyümölcsöző kapcsolatom tökéletes példa a világ dicsőségének elmúlására. Nem baj, szeretem. Csak mondom, hogy az emberiség bolond. Pont annyira, hogy ne legyen jó semmire, mert egyébként meg nem elég bolond.
Van másikM, aki felváltva prezentálja az édesmackócukipofát és a kiábrándítófaszt, még nem jöttem rá a váltakozás pontos metódusára, de gyanítom, hogy köze van az elfogyasztott alkohol mennyiségéhez. Azért őt is szeretem.
Van G, aki... aki van is, meg nincs is, szeretem is, meg nem is, de már nem hibáztatom. Semmiért. Én hiszem, hogy leszünk még jóban és semmit sem bánok a történetből.
Van B, a bátyám, akit imádok, de félévente egyszer, mikor együtt elmegyünk szórakozni, rájövünk, hogy miért is nem próbálkozunk vele gyakrabban. Nem baj, hivatalos a ballagásomra.
Akkorakkor ott van... nevezzük A-nak, akiről éppen álmodtam. Rémes álom volt, nem is tekintjük a sorban illőnek, mint figurát, de gondoltam, megemlítem, mert az összegzés lassan kihozza belőlem a vadállatot. :D
Van egy Gy is, aki gyakorta szórakoztat, ám én egyre kevésbé tartom viccesnek, mint olyat. Mondom, meg vagyok átkozva. Kész, ennyi.
Van még egy harmadik M is a hetemről, ő egyszerűen csak szóra sem érdemes.

A Sexy Crusade lassan unalmassá válik, én egyre jobban vágyom valami minőségi pusztításra a mennyiségi helyett, a fejleményeket nálam senki sem várja jobban, de kaptam egy gyönyörűcsodálatos shortot tegnap és alig várom a tavaszt. :) Kitartásokat, meg mindent! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése