2014. február 19., szerda

Discovery


Új félévet kezdünk, egyelőre nem erőltet meg nagyom, amit kifejezetten díjazok.
Új albérletbe költöztem, amit nagyon-nagyon díjazok. Nem szoktam én nagyon rosszakat kívánni az embereknek, de azért most egy párszor előfordult, hogy vizionáltam, mi minden csúnyaság fog még történni azzal, akit nem nevezünk nevén, még betűvel sem, akit tulajdonképpen nem tekintek embernek. Még Voldemort lelki világa is gazdagabb valamivel, na.
Harry Potter láz van, mióta letudtam az utolsó vizsgámat - megjegyzem, elég későn, volt szerencsém megbukni, amit jól kijavítottam aztán, bár nem kevés verejtéket ejtettem érte. Szóval, az új hobbim a költözködés. És a megfázás. Erről ennyit.
Remélem, hogy lesz miről írnom. Lenne, lenne, csak sosem tisztelem meg a tapasztalásokat azzal, hogy leírjam őket. Van, amit személyi jog véd, van, amit a saját kis erkölcsöm, van, amit egyszerűen az időhiányom. Szóval, több-kevesebb tényező mindig az utamban áll, na de majd most! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése